loading...

وردپرس

آموزش رایگان وردپرس ، قالب وردپرس ، آموزش طراحی سایت

بازدید : 12
چهارشنبه 25 / 11 / 1402 زمان : 12:19

دانلود رایگان محصولات وردپرسی خطرآفرین است. پس از دانلود رایگان قالب فلت سام خودداری کنید.

این یک پیام امنیتی است و حتما در این مورد تحقیق کنید.

  1. دانلود رایگان دارای کدهای مخرب است.
  2. موجب هک سایت می شود.
  3. سرعت سایت کاهش می یابد.
  4. بازدید سایت کاهش می یابد.
  5. کاربران سایت حذف می شوند.
  6. محتوای سایت حذف می شود.
  7. و بسیاری مشکلات دیگر

برای اینکه بتوانید سایت فروشگاهی خود را با وودمارت طراحی کنید، باید با قسمت های مختلف این قالب آشنا شوید. خیلی خب با برخی از مهم ترین مواردی که یک قالب فروشگاهی باید داشته باشد آشنا شدید و می توانید یک قالب مناسب برای خود انتخاب کنید، البته توجه داشته باشید که این امکانات می تواند بر حسب نیاز های شما تغییر کند و طبق موضوع کاری خود باید بتوانید. این قالب همرا با اپلیکیشن اندروید میتونه یکی از فوق العاده ترین انتخاب ها باشه. این قالب یکی از بهترین قالب های فروشگاهی رایگان وردپرس است که شما با استفاده از آن می توانید سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید، با وجود این که این قالب به صورت رایگان ارائه شده است، اما بسیار حرفه ای می باشد و شما قابلیت های خوبی را با آن در دسترس دارید که می توانید به خوبی از طریق اینترنت فروش خود را آغاز کنید قائدتا نمیتوان عنوان بهترین قالب فروشگاهی وردپرس را به آن نسبت داد اما در بین قالب های رایگان قطعا یکی از بهترین هاست. اگه قصد فروش محصولات دیجیتالی دارید قالب سیگما مناسب ترین گزینه برای انتخاب است.

قالب از اینکه من 10 تا قالب رو بهتون معرفی کنم، یه توضیح راجب انتخاب قالب بدم تا وابسته به هیچ فردی نباشید و خودتون بهترین قالب برای خودتون انتخاب کنید. در ضمن قالب وودمارت با هر دو صفحه ساز مطرح وردپرس یعتی ویژوال کامپوزر و المنتور سازگاری کامل دارد و شما با هرکدام از این دو صفحه ساز میتوانید صفحات مختلف فروشگاه خود را طراحی کنید. اگر قصد دارید یک قالب چند منظوره داشته باشید و علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی بتوانید سایت های دیگر هم با استفاده از آن طراحی و اجرا کنید، می توانید از این قالب چند منظوره بسیار عالی استفاده کنید که قابلیت های زیادی دارد و می تواند به شما برای طراحی سایت بسیار کمک کند. یکی دیگه از کامل ترین و حرفه ای ترین قالب های فروشگاهی قالب فلت سام است. نگارشاپ قالبی با طراحی فوق العاده است که از امکانات متنوع و کاربردی زیادی بهره میبرد همچنین یک صفحه محصول بسیار زیبا دارد, اما مشکل سرعت این قالب به سختی قابل حل است و باید هاست عالی باشید.

بیش از 6 ساعت آموزش رایگان کار با قالب نیز در استودیو دانشگاه وردپرس آماده شده و به عنوان هدیه محصول ارائه می شود. تعویض قالب یک کار زمانبر و حساس است، بنابراین توصیه ما به شما خرید قالب فروشگاهی ووکامرس در همان ابتدای کار است. در سایت ژاکت این پوسته فروشگاهی بیش از ۲۰۰۰ فروش موفق داشته است. توجه داشته باشید که این قالب به صورت خیلی مینیمال و ساده طراحی شده تا مشتریان شما بتوانند محصولات شما را در ساده ترین شکل ممکن خریداری کنند و همین مورد هم باعث افزایش فروش شما خواهد. نتیجه این بررسی ها نشان داد سرعت لود کامل قالب وودمارت تا کمتر از ۶ ثانیه هم می رسد و این یعنی فوق العاده ، بله سرعت لود کمتر از ۶ ثانیه برای این قالب حرفه ای و بزرگ عالیست. 2- مرحله دو، جمع آوری قالب هایی که به نیاز جواب میدن: بعد از انتخاب امکانات کلی که مد نظر داری، باید بیای و قالب هایی که به نیاز تو جواب میدن رو داشته باشی تا بتونی تک تک بررسی کنی. یکی از مهمترین کارهایی که قبل از راهاندازی سایت فروشگاهی باید انجام دهید، انتخاب یک دامنه مناسب با توجه به محصولات سایت است!

این قالب در حال حاظر در مخزن وردپرس وجود دارد و شما می توانید بدون هیچ دردسری آن را در سایت خود نصب و راه اندازی کنید، یکی از مزیت های بارز این قالب را بخواهیم توضیح دهیم، این است که سرعت خوبی دارد و همین سرعت خوب باعث شده که سئو سایت شما هم با بهبود مواجه شود. اگر شما قصد دارید یک سایت فروشگاهی برای خود داشته باشید و به صورت حرفه ای در آن فعالی خود را آغاز کنید می تواند از قالب فلت سام که قابلیت های عالی دارد استفاده کنید. قالب زونکن یک قالب فروشگاهی است که از آن میتوانید فقط برای فروش فایل (خرید به ازای دانلود) استفاده کنید؛ این قالب کاملا برای بخش دانلودی ووکامرس طراحی شده و همچنین دارای ظاهری زیباست که باعث میشود تا هیچ نگرانی درباره این موضوعات نداشته باشید. 3- مرحله سه، انتخاب بر اساس میزان فروش قالب: شاید برای اولین باره که اینو میشنوی ولی کاملا درسته! اگر قصد دارید که یک سایت چند فروشندگی داشته باشید، یعنی افراد مختلف بتوانند در سایت شما محصولات خود را بفروشند، باید سعی داشته باشید که یک قالب برای سایت خود انتخاب کنید که قابلیت چند فروشندگی داشته باشد و بعدا برای توسعه این سیستم با مشکل مواجه نشوید و بتوانید به سادگی فروشندگان دیگر هم در سایت خود داشته باشید.

درصد رضایت کاربرانی که ازاین قالب استفاده کردند میتونه تایید کنه استفاده از این قالب جذاب. این قالب جذاب پنل تنظیمات راحتی هم دارد که این یک حسن بزرگ است. هم چنین این قالب با انواع مرورگرهای مدرن سازگاری داشته، دارای فیلتر جستجوی محصولات است، امکان مقایسه محصولات، قابلیت سه ستونه شدن، تنظیمات بهینه سازی سرعت، ریسپانسیو شده، هماهنگی با افزونه ووکامرس و قابلیت های بسیار دیگر را نیز به همراه دارد. این قالب همه چیز تمام امکانات و قابلیت های خیلی زیادی داره ولی مهم ترین اون داشتن سرعت بالای اون است. این قالب هم اکنون مشکلی ندارد و شما می توانید با استفاده از آن سایت های متفاوتی را طراحی کنید، تنها مشکلی که در این قالب ممکن است شما را کمی اذیت کند این است که این قالب تا کنون توسط مرجع خاصی فارسی سازی نشده است و شما نیاز است که برای استفاده از این قالب خودتان دست به کار شوید و آن را برای وب سایت خود فارسی سازی و راست چین کنید. این قالب دمو های مختلفی را از خود ارائه داده است که شما با استفاده از این دمو ها می توانید برای خود بهترین سایت را داشته باشید و با استفاده از آن دیگر نیاز نباشد خودتان دست به کار شوید که کد نویسی کنید و ظاهر آن را شخصی سازی کنید.

https://wpbaran.ir/flatsome/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
وردپرس یک نرم افزار رایگان راه اندازی و مدیریت سایت است. این سایت مرجع آموزش رایگان وردپرس و انتشار قالب وردرس و آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی برای ایرانیان است.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 34
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 25
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 772
  • بازدید سال : 4222
  • بازدید کلی : 38021
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :