loading...

وردپرس

آموزش رایگان وردپرس ، قالب وردپرس ، آموزش طراحی سایت

بازدید : 295
چهارشنبه 11 / 12 / 1400 زمان : 10:40

آموزش وردپرس رایگان فارسی در وردپرس باران منتشر شد. آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی و آموزش کامل کار با وردپرس به زبان فارسی در 40 جلسه. وردپرس چیست و چه کاربرد دارد چطور سایت بسازیم. آموزش ساخت سایت بدون کدنویسی آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی. آموزش WordPress فارسی رایگان.

آموزش وردپرس رایگان (دوره آموزش تصویری رایگان)

در گام اول باید مشخص کنید که چه هاستی برای سایت شما مناسبتر است. استفاده از زبان HTML به تنهایی نمی تواند یک وب سایت مطلوبی را برای کاربران طراحی کند، از این رو در گام دوم می بایست آموزش کامل وردپرس با زبان CSS آشنا شوید، این زبان هم نوعی زبان نشانه گذاری می باشد که اجازه رنگ بندی، انتخاب سایز، جای گذاری المان ها و همچنین تغییر دادن فونت ها و ابعاد را به طراح سایت می دهد. 1. میانگین حجم صفحات سایت خود را بر حسب کیلوبایت تخمین بزنید. 2. میانگین حجم صفحات را در میانگین بازدید ماهانه خود ضرب کنید. بنابراین، برای راه اندازی یک سایت وردپرسی به طور میانگین به ۱ گیگا بایت فضا نیاز دارید. در نتیجه به ازای هر ۱۰۰ بازدیدکننده در روز، به ۲۰۰ مگابایت پهنای باند روزانه و ۶ گیگابایت پهنای باند ماهانه نیاز خواهید داشت. از این جلسه به بعد آموزش حرفه ای پیشرفته وردپرس را خواهیم داشت.

آموزش رایگان وردپرس (0 تا 100 وردپرس)

اما اگر قصد دارید با استفاده از وردپرس شبکهای، چندین سایت را به شکل همزمان مدیریت کنید، قطعا به فضای میزبانی بیشتری نیاز خواهید داشت. اما این پلاگین ها ممکنه نتونه نیاز بعضی از کاربرها رو رفع کنه. صدها ویژگی، پلاگین و اپلیکیشن که صاحبان سایتها همهروزه از آنها استفاده میکنند، برای وردپرس ساخته شده است. وردپرس یک از معروف ترین سیستمهای مدیریت محتوا در جهان است که سایتها و وبلاگ های زیادی با استفاده از وردپرس ایجاد شده اند. این آدرس توسط کاربران اینترنت در مرورگر درج می شود تا از وب سایت شما بازدید نمایند. طبق بررسیهایی که روی برخی از سایت های کاربران وب سایت انجام داده ایم اغلب کاربران از این افزونه استفاده می کنند که به دلیل عدم بروزرسانی مشکلاتی روی سایت آنها بوجود می آید. بعدش خدماتی که میتونین ارائه کنین رو بهصورت کامل شرح داده و افراد رو ترغیب به استفاده از خدمات خودتون کنین. برای آموزش این جلسه از آموزش کامل وردپرس به لینک زیر مراجعه نمایید.

آموزش کامل وردپرس رایگان (دوره WordPress)

شاید بپرسید چرا از بین این همه سیستم مدیریت محتوا (CMS) باید وردپرس رو انتخاب کنیم؟ شاید برای شما این سوال مطرح شود که بین دورههای آموزشی موجود در فضای وب کدام دوره برای شما مناسبتر است؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای تحت وب است که به وسیله آموزش ویدئویی طراحی سایت با وردپرس میتوانید یک سایت یا یک فروشگاه با تمام امکانات مدنظرتان طراحی کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار جذاب و کاربردی است که به راحتی میتوانید تمام طراحی سایت خود را با ورد پرس به راحتی و هزینه بسیار پایین انجام دهید. با استفاده از قالبهای آمادهی وردپرس، میتوانید یک سایت فروشگاهی یا شرکتی راه اندازی کنید یا اینکه تمام قسمتهای آن را کدنویسی کنید. با فرض اینکه شما کار کردن ابتدایی با رایانه را یاد دارید، معمولاً در اولین مرحله باید بیاموزید که چطور وردپرس را نصب کرده و از آن برای راه اندازی و مدیریت سایت استفاده کنید.

آموزش WordPress رایگان

پیشنهاد من این است که شما با شرکت در یک دوره راهنمای سریع به جای دوره های جامع و طولانی، خیلی سریع می توانید کار با وردپرس را شروع کنید. برای راه اندازی چگونگی برگزاری دورههای آنلاین و چگونه آموزش دادن افرادی که نیاز به تجربه و تخصص شما دارند، دورههای آموزشی آنلاین و ویدئوهای آموزشی فراوانی در اینترنت وجود دارد مانند دوره آموزش آنلاین بورس. برای راه اندازی یک وب سایت به کمک وردپرس چه هاستی مورد نیاز است؟ بدون دانش برنامه نویسی میتوانید وب سایت خود را راه اندازی کنید. با توجه به انتخاب بالا، باید نام دامنه و میزبان وب را انتخاب کنید. برای اتصال به درگاه بانکی باتوجه به نوع فروشگاه سازتون باید تو بخشی مانند آزمایشگاه در سایت هایی مانند پردانو یا زرین پال و… یکی دیگر از قابلیت های این افزونه امکان استفاده و نمایش ویدئو ها در قسمت ابزارک ها می باشد با استفاده از این قابلیت قادر هستید ، تعداد تعیین شده ای از آخرین ویدئو های خود را که در کانال آپارات خود منتشر کرده اید را به نمایش بگذارید تا در بخش ابزارک برای کاربران نمایش داده شده و با کلیک بر روی هر کدام از آن ها به صفحه فیلم در سایت آپارات هدایت شوند.

آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به گونه ای طراحی شده است تا دسترسی به هر پلاگینی به راحتی امکان پذیر باشد و در کمترین زمان بتوان تغییرات دلخواه را در سایت اعمال کرد. و در نهایت برای اینکه مطمئن بشید تا mysql در سیستم شما به درستی نصب شده یک فایل با نام testconnection.php در پوشهای که وردپرس در آن نصب شده است ایجاد کرده و کدهای زیر را در آن قرار دهید. حتی بعدا با یادگیری دانش برنامه نویسی می توانید آنرا از یک سیستم مدیریت محتوا عمومی به یک سیستم کاملا اختصاصی تبدیل کنید، سیستمی که هسته آن از وردپرس قدرت می گیرد. بدون شک سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از قدرتمندترین cms ها برای اجرا و پیاده سازی وب سایت شما است. وردپرس یک نرم افزار تحت وب اوپن سورس یا رایگان است که با قدرت و امنیت بالا طراحی سایت را برای شما ممکن میسازد.

بعد از انتخاب وردپرس به عنوان یک مدیریت محتوای جذاب نیاز دارید تا وردپرس را نصب کنید و از آن استفاده کنید. آپارات یکی از مهم ترین و بهترین سرویس هایی است که توسط ایرانیان ساخته و مدیریت می شود و توانسته است بسیاری از نیاز های جامعه ما را با هدف پاسخگویی به نیاز اشتراک گذاری ویدئو توسط کاربران ایرانی برطرف ساخته است این سرویس بعد از فیلتر بودن Youtube در ایران در سال 89 بر پا شده است و رفته رفته بر تعداد کاربران آن افزوده شده است . پسورد : نکته مهم اینجاست که پسورد رو خالی بگذارید، حواستون باشه توی کادر پسورد نوشته شده رمز که باید حتما انو پاک کنید، خیلی ها رمز رو پاک نمی کنند به همین دلیل به ارور برخورد می کنند. از هر دو وبسایت خیالتان کاملا راحت باشد اما باید بدانید که یک نکته مهم در این آموزش طراحی وب سایت همین نکته است که هاست و دامنه را نباید از هر جایی خرید!

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد

برای ارائه یک پاسخ ساده و سریع به پرسش وردپرس چیست می توانیم بگوییم که WordPress یک نرم افزار تحت وب است. با نصب وردپرس بر روی یک سرور می توانیم به سادگی و در 5 دقیقه یک سایت راه اندازی کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا محسوب می شود. با طراحی سایت با وردپرس به سادگی می توانیم یک سایت راه اندازی کنیم. سپس با پنل مدیریتی ساده آن به مدیریت محتوای سایت بپردازیم. تولید محتوا کنیم. مطلب منتشر نماییم. حتی با تبدیل وردپرس به فروشگاه به فروش آنلاین محصولات خود بپردازیم. (گاهی نیز بجای عبارت WordPress از مخفف WP استفاده می شود.)

شما همچنین باید یک طرح استراتژیک را برای صفحه اصلی سایت خود انتخاب کنید. البته قالب­های غیر رایگان پیشرفته­تری هم وجود دارد، که با توجه به نیاز خود می­توانید از آنها استفاده کنید. ۸ - توسعه جهانی : وردپرس بر خلاف اغلب پتلفرم هایی که صرفا در یک کشور یا منطقه خاص رشد میکنند، رشد جهانی بصورت همسان داشته و با توجه به قابلیت ها و ویژگی های منحصربفردی که دارد تبدیل به انتخاب اول طراحی سایت در اکثر کشور های جهان شده بخاطر همین است که در همین مدت کم حدود نصف سایت های جهان وردپرسی شدند و این روند هم به شدت رو افزایش است. راه دوم به جهت تست بر روی کامپیوتر ، وردپرس بصورت آفلاین نصب می شود که در این صورت احتیاج به دامنه ندارد. در مقاله وردپرس چیست در خصوص انتخاب یک CMS مناسب به نام وردپرس توضیحاتی ارائه کردیم تا از میزان محبوبیت و کارایی ساده آن اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

آموزش رایگان وردپرس

آموزش وردپرس

https://wpbaran.ir/wordpress-training-course/

بلافاصله پس از ثبت سفارش لینک دانلود برای شما فعال شده و به ایمیلتان ارسال میگردد. به خصوص در سایتهای پربازدید و سایتهای دانلود که اطلاعات زیادی میان کاربر و سرور رد و بدل میشود. بنابراین، با دانلود پلاگین WPForms شروع کنید. قبل از استفاده از تب "DB Prefix"، باید بر روی تب "DB Backup" کلیک کنید تا قبل از انجام تغییرات بیشتر، از پایگاه دادهی خود نسخهی پشتیبان یا بکآپ تهیه کنید. بعد از یادگیری زبان های نشانه گذاری HMTL و CSS شما این امکان را در اختیار دارید تا با طراحی صفحه های وب آشنا شوید. با قراردادن قطعه کد بالا، تمامی صفحات مربوط به نویسنده که در وردپرس ایجاد شدهاند به صفحه اصلی هدایت میشوند، برای اطلاعات بیشتر به مقاله مخفی کردن نام کاربری وردپرس مراجعه کنید. به محض ورود به سی پنل، میتوانید اطلاعات اولیه را در بخش Disk Usage مشاهده کنید. اکنون میتوانید پست خود را ذخیره کرده و پیشنمایش آن را ببینید تا معادله ریاضی خود را با فرمتی زیبا مشاهده کنید. در گزینهی "Blacklist Manager" موجود در منوی سمت چپ، میتوانید لیستهای سیاه IP یا User Agent را تنظیم کنید. ووکامرس یکی از پلاگین های قدرمتند در ساخت و طراحی فروشگاه های اینترنتی است. راه های زیادی برای این کار وجود دارد که سادهترین آن، استفاده از پلاگین My Simple Space است. پلاگین های تجاری زیادی در سایتهای خارجی و ایرانی یافت میشه. برترین سایتهای ایرانی که با وردپرس ساخته شدن میشه به وبسایت دکتر سلام، میهن دانلود، یاس دانلود، دیجی کالا مگ و …

منبع: وردپرس باران

برچسب ها ضوابط طراحی سایت پلان , طراحی سایت صفر تا صد , طراحی سایت صرافی انلاین , طراحي سايت صرافي , طراحی سایت صنایع دستی , طراحی سایت صنایع الکترونیک , طراحی سایت صادرات , طراحی صفحه سایت , سایت طراحی صنعتی ایران , سایت طراحان صنعتی ایران , طراحی سایت از صفر تا صد , طراحی سایت ثبت نام , طراحی سایت ثبت دامنه , طراحی سایت ثمین کام , طراحی سایت و ثبت دامین , طراحی بنر ثابت سایت , طراحی سایت با امکان ثبت نام , طراحی سایت غرب تهران , طراحی سایت غذا , طراحی سایت غذایی , طراحی سایت غرفه , طراحی سایت مواد غذایی , استخدام طراح سایت غیر حضوری , طراحی وب سایت غرب تهران , طراحی سایت شهرک غرب , طراحی سایت سفارش آنلاین غذا , طراحی وب سایت مواد غذایی , طراحی سایت فروش , طراحی سایت فرادرس , طراحی سایت فرانت اند , طراحی سایت فروشگاهی با پایتون , طراحی سایت فروشگاهی با php , طراحی سایت فریلنسری , طراحی سایت فروشگاهی هزینه , طراحی سایت علاءالدین , طراحی سایت عصر آسیا , طراحی سایت علی حاجی محمدی , طراحی سایت عصر نقره ای , طراحی سایت عرش هاست , طراحی سایت عکس , طراحی سایت عمرانی , طراحی سایت علم فردا , طراحی سایت علی بابا , طراحی سایت عطر و ادکلن , طراحی سایت هزینه , طراحی سایت های فروشگاهی , طراحی سایت های معروف , طراحی سایت همیار , طراحی سایت های زیبا , طراحی سایت هوشمند , طراحی سایت های شرکتی , طراحی سایت همیار اکادمی , طراحی سایت های خلاقانه , طراحی سایت های شرط بندی , طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی , طراحی سایت خفن , طراحی سایت خبری رایگان , طراحی سایت خوبه , طراحی سایت خوب , طراحی سایت خرید و فروش , طراحی سایت خبری با المنتور , طراحی سایت خرید اینترنتی , طراحی سایت خدمات اینستاگرام , طراحی سایت خرید آنلاین , طراحی سایت حرفه ای با وردپرس , طراحی سایت حسابداری , طراحی سایت حسین مشایخی , طراحی سایت حرفه ای رایگان , طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی , طراحي سايت حرفه اي , طراحی سایت حراجی و مزایده , طراحی سایت حرفه ای فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حاشیه , طراحی سایت حرفه ای قیمت , طراحی سایت جنگو , طراحی سایت جذاب , طراحی سایت جوملا چیست , طراحی سایت جهاد دانشگاهی , طراحی سایت جبین پور , طراحی سایت جدول , طراحی سایت جدید , طراحی سایت جواهرات , طراحی سایت چیست , طراحی سایت جلسه اول , طراحی سایت چگونه است , طراحی سایت چقدر درامد دارد , طراحی سایت چقدر هزینه دارد , طراحی سایت چقدر زمان میبرد , طراحي سايت چيست , طراحي سايت چگونه است , طراحی سایت چگونه , طراحی سایت چند زبانه با وردپرس , طراحی سایت چه کاربردی دارد , طراحی سایت یا برنامه نویسی , طراحی سایت یعنی چه , طراحی سایت یوتاب , طراحی سایت یا برنامه نویسی اندروید , طراحی سایت یادگیری , طراحی سایت یوتیوب , طراحی سایت یک صفحه ای , طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن , طراحی سایت یا گرافیک , طراحی سایت یوایکس نت , طراحی سایت سایت گرام , طراحی سایت سه سوت وب , طراحی سایت ساده , طراحی سایت سی فایو , طراحی سایت سورس ایران , طراحی سایت سپنتا , طراحی سایت سون لرن , طراحی سایت سمنان , طراحی سایت سازیتو , طراحی سایت سارگون , طراحی سایت با وردپرس , طراحی سایت با پایتون , طراحی سایت با جنگو , طراحی سایت بدون کدنویسی , طراحی سایت با گوشی , طراحی سایت با فتوشاپ , طراحی سایت با html , طراحی سایت با php , طراحی سایت با wordpress , طراحی سایت با adobe xd , طراحی سایت لوگو , طراحی سایت لیمون , طراحی سایت لاهیجان , طراحی سایت لیست قیمت , طراحی سایت لوازم آشپزخانه , طراحي سايت لباس , سایت طراحی لوگو رایگان , سایت طراحی لوگو آنلاین رایگان , سایت طراحی لوگو , سایت طراحی لوگو خارجی , طراحی سایت آموزش , طراحی سایت آنلاین , طراحی سایت از کجا شروع کنم , طراحی سایت اهواز , طراحی سایت استخدام , طراحی سایت اماده , طراحی سایت اینستاگرام , طراحی سایت ابزار وردپرس , طراحی سایت نی نی سایت , طراحی سایت نیشابور , طراحی سایت نتورک مارکتینگ , طراحی سایت نوبت دهی پزشکی , طراحی سایت نرم افزار , طراحی سایت نجوا , طراحی سایت نیکان , طراحی سایت نبضی نو , طراحی سایت نستوه , طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی , طراحی سایت مبنا , طراحی سایت مارینا , طراحی سایت مجتمع فنی تهران , طراحی سایت مکتب خونه , طراحی سایت مبتدی , طراحی سایت میهن وردپرس , طراحی سایت مقدماتی , طراحی سایت مهاجرت , طراحی سایت متسون , طراحی سایت مثل دیجی کالا , طراحی سایت کرمانشاه , طراحی سایت کسب و کار , طراحی سایت کاری , طراحی سایت کتاب , طراحی سایت کلاس انلاین , طراحی سایت کیش , طراحی سایت کلیک سایت , طراحی سایت کاموا , طراحی سایت کاملا رایگان , طراحی سایت کتابخانه آنلاین , طراحی سایت گوگل , طراحی سایت گیلان , طراحی سایت گنبد , طراحی سایت گندم , طراحی سایت گلها , طراحی سایت گام به گام , طراحی سایت گیاهان دارویی , طراحی سایت گالری هنری , طراحی سایت گیم , طراحی سایت گیلاس , طراحی سایت طرح و پردازش مبنا , سایت طراح طب , طریقه طراحی سایت , طراحی طراحی_سایت , طراحی وب سایت طراحی , طراحی ظاهر سایت , نرم افزار طراحی ظاهر سایت , طراحی ظاهری سایت , نکات طراحی ظاهر سایت , طراحی سایت زیبا , طراحی سایت زئوس , طراحی سایت زرین , طراحی سایت زفره , طراحی سایت زانیکس , طراحی سایت زنجان , طراحی سایت زنبیل , طراحی سایت زومیت , طراحی سایت زیتون , طراحی سایت زرافه , طراحی سایت رایگان , طراحی سایت رایگان با تمام امکانات , طراحی سایت رایگان در گوگل , طراحي سايت رايگان , طراحی سایت رایگان وردپرس , طراحی سایت رایان , طراحی سایت رایگان با وردپرس , طراحی سایت رایگان اموزش , طراحی سایت رادکام , طراحی سایت رایگان حرفه ای , طراحی سایت پلان , طراحی سایت پلان ویلا , طراحی سایت پروژه محور , طراحی سایت پلان مجتمع مسکونی , طراحی سایت پلان موزه , طراحی سایت پلان دستی , طراحی سایت پایدار سامانه , طراحی سایت پلان در اتوکد , طراحی سایت پایتون , طراحی سایت پلان در رویت , طراحی سایت وردپرس چیست , طراحی سایت وبزی , طراحی سایت ویترین , طراحی سایت و برنامه نویسی , طراحی سایت ویلا , طراحی سایت و کسب درامد , طراحی سایت وب وان , طراحی سایت وردپرس رایگان , طراحی سایت و تولید محتوا , طراحی سایت و اپ ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
وردپرس یک نرم افزار رایگان راه اندازی و مدیریت سایت است. این سایت مرجع آموزش رایگان وردپرس و انتشار قالب وردرس و آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی برای ایرانیان است.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 583
  • بازدید سال : 3447
  • بازدید کلی : 37246
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :