loading...

وردپرس

آموزش رایگان وردپرس ، قالب وردپرس ، آموزش طراحی سایت

بازدید : 264
پنجشنبه 14 / 5 / 1400 زمان : 18:25

این افزونه با فشرده سازی فایل های استاتیک نظیر تصاویر ، فایل های JS و CSS ، همچنین با بارگذاری تصاویر در هنگام درخواست (Lazy Load) ، Cache کردن وب سایت برای کاربران می تواند سرعت بارگذاری صفحات را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش دهد. شاید با آماده سازی و کش صفحات سایت افزایش افزونه WP Rocket سرعت را تا حد زیادی تجربه کنید. با فعال کردن کش در واقع نسخه های کپی از بخش های مختلف سایت تهیه می شوند و در محلی برای دسترسی سریع ذخیره می شوند. شاید شما که این مقاله را می خوانید نیز ابتدا در مورد روش های افزایش سرعت بارگذاری سایت های وردپرسی تحقیق و جستجو کردید که به این مقاله رسیدید!

همچنین هر چقدر سایت شما سئو بهتری داشته باشد و در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشید، مشخصا بازدید سایت شما نیز افزایش می یابد. بنابراین با اولین مراجعه کاربر به سایت شما یک سری اطلاعات در مرورگر کاربر دانلود و در مرورگر او ذخیره می شوند. پلاگینهای کش وردپرس در واقع از هر صفحه یک کپی در حافظه موقت ذخیره میکنند و برای هر کاربر این فایل را نمایش میدهد. در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۵ افزونه راکت وردپرس به نسخه ۲٫۹٫۵ آپدیت شد. این مقاله یک آموزش وردپرس رایگان اختصاصی از وردپرس باران است و امیدواریم مورد توجه و استفاده شما قرار بگیرد. وب سایت شما نه تنها باید نشان دهد که درباره چه موضوعی می باشد و بر روی چه موضوعی تمرکز دارد و همچنین صلاحیت این مورد را در اختیار گوگل قرار دهد بلکه باید اطمینان داشته باشید که موتورهای جستجو آنچه را که وب سایت شما ارائه می شود را نیز درک می کند.

پیش بارگذاری کش: زمانی که پیشبازگذاری را فعال کنید، افزونه WP Rocket با استفاده از لینکهای داخل نقشه سایت شروع به ساختن کش خواهد کرد. افزونه افزايش سرعت وردپرس WP Rocket داراي سيستم بهينه سازي ديتابيس ميباشد که به وسيله آن علمکرد و سرعت ديتابيس را افزايش داده و نقش موثري در سرعت وبسايتتان ايفا خواهد کرد. در این بخش یک افزونه برای بهینه سازی عکس های سایت بدون اینکه افت کیفیت تصویر داشته باشید پیشنهاد شده است،تا سرعت وب سایت خود را افزایش دهید. در مقاله افزایش سرعت سایت در مورد اهمیت قابلیت کش در سایت صحبت کردم و گفتم که فعال بودن کش چقدر میتواند باعث بهبود سرعت لود برای کاربران سایت و همینطور کاهش بار سرور شود.

WP Rocket افزونه راکت وردپرس نام افزونه ای قدرتمند و بسیار محبوب میباشد که میتواند سرعت وب سایت شما را از حداقل به حداکثر برساند ، افزونه راکت نیاز به دانش فنی خاصی ندارد و شما را یک سئوکار خوب میکند بدون اینکه نیاز به دوره خاصی داشته باشید ، این افزونه تنها با چند کلیک و تیک زدن میتونه سرعت بی نظیری به سایت شما بده ، اگر ساعت های زیادی هست که با سایت خودتون سر و کله میزنید اما سرعت لود خوبی رو تجربه نمیکنید پیشنهاد میکنم که افزونه راکت وردپرس رو نصب و استفاده کنید ، نسخه ارائه شده در فایل افزونه WP Rocket تیک کاملا اورجینال بوده و برای تغییرات و اضافه کردن زبان مانند سایت های دیگر هیچ گونه دستکاری در آن وجود ندارد و کاملا اورجینال میباشد ، پشتیبانی نصب و راه اندازی نیز بعد از تهیه افزونه شامل حال شما عزیزان میشود. همینطور، الان که در حال نوشتن این مقاله هستم، 18 ساعت از آخرین بروزرسانی پلاگین میگذرد.

به عبارتی پس از ده ساعت کش صفحه پاک شده و مجددا نسخه کش ایجاد می گردد. این گزینه برخلاف ترجه اشتباه خود کش کاربران داخل شده به سایت است که بطور دیفالت کش برای این کاربران فعال نیست و پس یادتان باشد این گزینه را فعال کنید تا کش برای کاربران تازه وارد اعمال شود. برونبری تنظیمات: با این گزینه پس از اینکه تنظیمات را شخصی سازی کردید میتوانید یک نسخه خروجی به صورت یک فایل JSON را دانلود کنید که شامل تنظیمات اعمال شده روی افزونه است. درصورتی که در سایت خود از شبکه توزیع محتوا CDN استفاده میکنید میتوانید افزونه WP Rocket اطلاعات آن را در تنظیمات افزونه وارد کنید. به این ترتیب حتی اگر با یکی از آنها به مشکل خوردید، افزونه های دیگر را امتحان میکنید تا در نهایت بهترین شان را پیدا کنید. در صورتی که از این ابزار استفاده میکنید کافی است گزینه فعال کردن را که با نام وضعیت افزودنی در مقابل آن قابل مشاهده است را به حالت روشن درآورید تا هماهنگ سازی با آنها صورت گرفته و سایت شما بهتر با چنین ابزاری مچ شود.

https://list.ly/list/5xfd-fzwnh-wp-rocket

برچسب ها آموزش قالب شرکتی وردپرس , شروع آموزش وردپرس , آموزش وردپرس یوتیوب , آموزش وردپرس یار , آموزش یادگیری وردپرس , آموزشی وردپرس , آموزش وردپرس در یزد , آموزش وردپرس الف یار , آموزش وردپرس با زمپ , آموزش وردپرس با مهدی ارشادی , آموزش وردپرس به زبان ساده , آموزش وردپرس به صورت pdf , آموزش برنامه وردپرس , آموزش بروزرسانی وردپرس , آموزش با وردپرس , آموزش کامل وردپرس به زبان فارسی , آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی , آموزش نصب وردپرس بر روی لوکال هاست , آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته , آموزش وردپرس اندروید , آموزش وردپرس ابزار وردپرس , آموزش وردپرس از صفر تا صد , آموزش وردپرس اصفهان , آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته pdf , آموزش وردپرس از پایه , آموزش وردپرس انگلیسی , آموزش وردپرس استاد طوفانی , آموزش وردپرس اپارات , آموزش وردپرس تصویری , آموزش وردپرس تاپ لرن , آموزش وردپرس تخفیفان , آموزش وردپرس تخته سفید , آموزش تصویری وردپرس به زبان فارسی , آموزش تصویری وردپرس رایگان , آموزش ترجمه وردپرس , آموزش تم وردپرس , آموزش وردپرس صفر تا صد , آموزش وردپرس 0 تا 100 , آموزش وردپرس لوکال هاست , آموزش وردپرس لیندا , آموزش وردپرس سون لرن , آموزش وردپرس میهن لرن , آموزش نصب وردپرس لوکال هاست , آموزش نصب وردپرس لوکال , دانلود آموزش وردپرس لیندا , آموزش وردپرس وی لرن , آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست wamp , آموزش وردپرس نوین پندار , آموزش وردپرس نصب , آموزش نصب وردپرس روی ویندوز , آموزش نصب وردپرس روی زمپ , آموزش نصب وردپرس روی کامپیوتر , آموزش نصب وردپرس فارسی , آموزش نصب وردپرس دایرکت ادمین , آموزش نصب وردپرس روی هاست دایرکت ادمین , آموزش نصب وردپرس در ویندوز 10 , آموزش وردپرس میهن وردپرس , آموزش وردپرس مکتب خونه , آموزش وردپرس مجتمع فنی تهران , آموزش وردپرس مقدماتی , آموزش وردپرس مبتدی , آموزش وردپرس مهدی جبین پور , آموزش وردپرس میزبان فا , آموزش مدیریت وردپرس , آموزش مجازی وردپرس , آموزش وردپرس کامل , آموزش وردپرس کلیک سایت , آموزش وردپرس کلاته , آموزش وردپرس کتاب , آموزش وردپرس کلاس , آموزش وردپرس کرج , آموزش وردپرس کرمان , آموزش وردپرس کرمانشاه , آموزش کامل وردپرس pdf , آموزش طراحی وردپرس , وردپرس آموزش طراحی وب سایت , آموزش وردپرس سعید طوفانی , آموزش وردپرس و طراحی سایت , آموزش آپدیت وردپرس از طریق هاست , آموزش وردپرس برای طراحی سایت , همیار وردپرس آموزش طراحی قالب , آموزش وردپرس رایگان , آموزش وردپرس رایگان pdf , آموزش رایگان وردپرس حرفه ای , آموزش رایگان وردپرس فارسی , آموزش نصب وردپرس زمپ , آموزش قالب زفایر وردپرس ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
وردپرس یک نرم افزار رایگان راه اندازی و مدیریت سایت است. این سایت مرجع آموزش رایگان وردپرس و انتشار قالب وردرس و آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی برای ایرانیان است.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 123
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 25
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 861
  • بازدید سال : 4311
  • بازدید کلی : 38110
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :