loading...

وردپرس

آموزش رایگان وردپرس ، قالب وردپرس ، آموزش طراحی سایت

بازدید : 31
سه شنبه 11 / 5 / 1401 زمان : 18:43

کدام افزونه ها را در سایت خود نیاز داریم؟ از نظر سئو ، وردپرس افزونه های متنوعی را ارائه می دهد که زندگی را آسان می کنند. قبلا چند بار از جاهای مختلفی ایده های متنوعی رو دنبال کرده بودم، باور کنید تا حالا به این ایده هایی که شما اشاره کردید کسی توجهی نداشته. Generate a separate redirect file: این گزینه به شما میگوید در صورتی که مایل هستید یک فایل .htaccess جداگانه توسط افزونه Yoast SEO به منظور انجام ریدایرکتها ایجاد شود. وردپرس کلی برنامه جانبی (افزونه) و کلی قالبهای رایگان دارد که شما میتوانید سایتهای مختلفی را طراحی کنید. برای تغییر سوییچ ادیتورها روش های مختلفی در این بخش بیان شده که شما میتوانید با مطالعه مقاله ما این روش ها را طی کنید. در حال حاضر حدود 76 میلیون وب سایت با استفاده از این CMS محبوب ساخته شدهاست.

در حقیقت با استفاده از وردپرس در سراسر دنیا میلیون ها کسب و کار اینترنتی و فرصت های شغلی ایجاد شده است. از این فروشگاه ساز میلیون ها فروشگاه اینترنتی کوچک و بزرگ آنلاین استفاده می کنند. در این سایتهای کوچک مقالهها به خوبی بین هم لینک شده اند و لینک سازی داخلی کمک میکند وضعیت درون سایت به خوبی کنترل شود. شما می توانید با استفاده از این ویرایشگرها صفحات و نوشته های حرفه ای تری ایجاد کرده و ساختار آموزش رایگان وردپرس بیشتر بخوانید آنها را به راحتی کنترل کنید. همانطور که در بالا هم گفته شد استفاده از نوشته در سایت یکی از روشهای افزایش امتیاز سئو و شناساندن برند و محصولات و خدمات شما به کاربران تان است. در این دوره با تمامی این بخش ها آشنا خواهید شد و از آنها میتوانید استفاده کاربردی داشته باشید.

در نهایت همانطور که گفته شد جاهایی که نیاز به تغییر داشت را به راحتی تغییر دهید و وبسایت خود را با ظاهری دلخواه بچینید. منظور از متن باز این است که شما میتوانید اگر یک قالب آماده وردپرس داشته باشید و جایی از آن را تغییر بدهید با کدنویسی آن را سفارشی کنید. برای مشاهده این جلسه از آموزش کامل وردپرس WordPress به لینک زیر مراجعه نمایید. فایل pdf آموزش وردپرس در اینترنت هم بسیار کم بوده یا ناقص است. ۱۰ استاد برتری که به شما معرفی خواهیم کرد، متخصص کارآفرینی و فروش اینترنتی بوده و دوره های ارزشمند آنان، حاصل سال ها تجربه، هزینه و تبلیغات گاهاً میلیاردی و آموزش کنار اساتید برتر در حوزه طراحی سایت است. برای شروع آموزش کار با وردپرس از این جلسه به معرفی پیشخوان می رسیم. برای نصب وردپرس روی لوکال هاست به شما دو نرم افزار Xampp و Wamp را معرفی میکنیم.

برای نصب وردپرس روی لوکال هاست Localhost باید محیط هاست را روی کامپیوتر شبیه سازی کنیم. بنابراین برای آموزش دسته بندی در وردپرس و مدیریت آن مقالات زیر را مطالعه نمایید. پیش از هر چیز پیشنهاد می کنیم آموزش وردپرس را به طور کامل مطالعه کنید. به طور پیش فرض در زمان نصب وردپرس ادیتور گوتنبرگ روی آن فعال می باشد. سپس بعد از آنکه طراحی سایت با وردپرس را یاد گرفتید و سایت خود را به طور کامل ساختید، آنگاه آن را به هاست اصلی که خریداری کردید انتقال دهید. به یاد داشته باشید که هر پستی که تگ کنونیکال یک پست (پست اصلی) را داشته باشد فقط در اختیار کاربران است و گوگل و بینگ به این پست که تگ کنونیکال پست اصلی را با خودش دارد توجهی نمیکنند و آن را ایندکس نخواهند کرد. با وجود این دستگاه ها دیگر نیازی نیست وقت خود را در صف های طولانی ادارات پست تلف کنید.

زیرا این افراد میدانند که با دسترسی به پیشخوان وردپرس میتوانند هر تغییری که بخواهند بر روی سایت اعمال کنند. در واقع با نصب یک ویرایشگر مناسب روی وردپرس شما دیگر هیچگونه نگرانی درباره ظاهر وب سایت خود نخواهید داشت و هر چیزی در جایی که از قبل تعیین شده است قرار می گیرد. پس از اینکه دامنهی مدنظرتان را ثبت کردید و هاست مناسب را نیز خریداری کردید، باید فایلهای وردپرس را بر روی هاستتان بارگذاری کنید (در ادامه به صورت عکس و ویدیو میبینید) و پس از اینکه کار راه اندازی و طراحی اولیه سایتتان تمام شد، باید قالب مناسبی را برای آن انتخاب کنید. محتوا نویسی در وردپرس یکی از اولین اقداماتی است که بعد از انتخاب نام دامنه خود و خرید هاست مناسب برای آن باید در نظر داشته باشید. شاید در نگاه اول داشتن یک سایت سخت به نظر برسد، ولی با وجود آموزش طراحی سایت با وردپرس آکادمی آی تی دیگر هیچ نیازی به نگرانی نیست!

زمانی که سایت خود را با استفاده از آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت وردپرسی دیتادیزاین راه اندازی کردید برای استفاده از آن باید یکسری محتوا درون آن قرار دهید. بنابراین تا این جلسه آموزش وردپرس رایگان راه اندازی و آماده کار شده است. این محتوا میتواند در قالب نوشته و مطلب، برگه و محصول و هرچیزی که قصد دارید به کاربر نشان دهید باشد. بسیاری از کاربران وردپرس بیشتر وقت خود را صرف ایجاد نوشته ها در وردپرس می کنند. برای فهمیدن و برطرف کردن این مسئله، آنها باید تحقیقات و جستجوهای بسیاری انجام دهند. کارجویان می توانند پس از اتمام دوره از موسسه آموزشی بازتاب علم مدرک داخلی معتبر دریافت کنند که این دوره را با موفقیت گذرانده اند. شما با یادگیری نحوه راهاندازی وردپرس روی Xampp و یا Wamp به راحتی قادر خواهید بود تا یک هاست برای سایت خود ایجاد کنید. در حال حاضر برای وردپرس دو ادیتور معروف به نام های گوتنبرگ و کلاسیک در دسترس است که افراد با توجه به نیازهای خود یکی از آنها را انتخاب کرده و روی وردپرس راه اندازی می کنند.

نصب بسته آسان وردپرس توسط افزونه ای با نام duplicator انجام میشود و شما با آپلود کردن آن بر روی هاست خود به همراه یک فایل با نام installer.php می توانید کار نصب را آغاز نمائید و سایت کامل و آماده وردپرسی که دمو قالب را دیده و انتخاب کرده اید، به راحتی نصب و راه اندازی کنید. تا وقتی که نتوانید دسته بندی کنید کاربر گیج میشود و از سایت شما بیرون میرود. تمامی دیدگاههایی که کاربران در صفحات مقالات یا محصولات سایت شما ثبت میکنند در این قسمت نمایش داده میشود. در واقع آنچه می بینید، همان چیزی است که در این ادیتور ایجاد کرده اید.

https://wordpress.com/learn/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
وردپرس یک نرم افزار رایگان راه اندازی و مدیریت سایت است. این سایت مرجع آموزش رایگان وردپرس و انتشار قالب وردرس و آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی برای ایرانیان است.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 63
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 25
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 801
  • بازدید سال : 4251
  • بازدید کلی : 38050
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :